diumenge, 6 de març del 2016

Festa Segadors. SANT QUINTÍ DE MEDIONA.

Per Jaqueton:


El passat sis de març... vam acudir al primer aniversari dels nostres amics Segadors, com a Gang.
Allí vam acudir part de la colla... amb la sorpresa d’en Jordi 883. Que sense avisar... va aparèixer sobre la seva preciosa muntura...!

Va ser un matí molt especial... en el qual vam poder saludar infinitat d’amics, membres de colles, i free bikers que no es van voler perdre l’oportunitat de felicitar personalment aquests companys que complien un any d’èxit i estimació per part de tothom...!!
Així que des d’aquí... repeteixo les meves felicitacions per a tots i cadascun dels integrants d’aquesta colla tan collonuda de l’Alt Penedès...!!

Concretament, de Sant Quintí de Mediona. A on tenen llogada una masia per al Club House... i a on ens van reunir a tots, que vam quedar embadalits amb l’espectacularitat del lloc, el paisatge, i l’ambient.

Nosaltres a migdia... ja vam decidir anar tirant cap avall, amb la intenció de fotre una birra a la Seu.
A on vam acabar fotent-nos unes tapes... i passant una bona estona amb els amics Jusi i Sergi, que ens hi van acompanyar.

Veritablement, un matí molt especial... en el que vam poder gaudir tant de la moto, com de la absència de pluja!

... ... ... ... ... ... ...

El pasado seis de marzo... acudimos al primer aniversario de nuestros amigos Segadors, como Gang.
Allí acudimos parte del grupo... con la sorpresa de en Jordi 883. Que sin avisar... apareció sobre su preciosa montura...!

Fue una mañana muy especial... en el cual pudimos saludar infinidad de amigos, miembros de grupos, y free bikers que no se quisieron perder la oportunidad de felicitar personalmente estos compañeros que cumplían un año de éxito y estimación por parte de todo el mundo...!!
Así que desde aquí... repito mis felicitaciones para todos y cada uno de los integrantes de éste grupo tan cojonudo de l’Alt Penedès...!!

Concretamente, de Sant Quintí de Mediona. Donde tienen alquilada una masía para el Club House... y donde nos reunieron a todos, que quedamos embobados con la espectacularidad del lugar, el paisaje, y el ambiente.

Nosotros a mediodía... ya decidimos ir tirando hacia abajo, con la intención de tomar una birra en la Sede.
Donde acabamos tomándonos unas tapas... y pasando un buen rato con los amigos Jusi y Sergi, que nos acompañaron.

Verdaderamente, una mañana muy especial... en el que pudimos disfrutar tanto de la moto, como de la ausencia de lluvia!



NaCluT!!!