dissabte, 10 de desembre del 2016

Escapadota per a esmorzar... ARBÚCIES.

Per en Jaqueton:


El matí del dia 10 de desembre... vaig decidir escapar-me a esmorzar amb la meva adorable Guillermina, aprofitant l'oportunitat que em brindava una frescota matinada...
Expresament, no em vaig abrigar com hagués calgut, amb la sana intenció de sentir el fred de la carretera a les meves carns dormides... i sentir-me –com fa anys- més viu que mai cavalcant sobre la meva muntura per carreteres que baixaven els zero graus... i congelaven l'aire poc després de exhalar-lo.
El meu destí va ser un hotel d'Arbúcies... on em vaig fotre un saborós entrepà de truita de tonyina, mentre gaudia furtivament de les converses limítrofes.
D'allí, vaig posar rumb a casa –tornant per on havia anat- suspenent la resta de la ruta que –per no estar del tot clara- la vaig valorar menys que el fet d'arribar a casa cap a les deu... i gaudir la resta del matí amb la meva adorable i estimadíssima Anna...

NaCluT!!!



... ... ... ... ... ... ...



La mañana del día 10 de diciembre... decidí escaparme a almorzar con mi adorable Guillermina, aprovechando la oportunidad que me brindaba una frescota mañanuela...

Adrede, no me abrigué como hubiera debido, con la sana intención de sentir el frío de la carretera en mis carnes dormidas... y sentirme –como hace años- más vivo que nunca cabalgando sobre mi montura por carreteras que bajaban los cero grados... y congelaban el aire poco después de exalarlo.

Mi desdino fue un hotel de Arbúcies... donde me metí un sabroso bocata de tortilla de atún, mientras disfrutaba furtivamente de las conversaciones aledañas.

De allí, puse rumbo a casa –volviendo por donde había ido- suspendiendo el resto de la ruta que –por no estar del todo clara- la valoré menos que el hecho de llegar a casa a eso de las diez... y disfrutar el resto de la mañana con mi adorable y queridisima Anna...



NaCluT!!!