dissabte, 14 de gener del 2017

La Cabra Mocha 2017. SANT SEBASTIÀ DE MONTMAJOR.

Per en Jaqueton:




Durant anys, La Cabra Mocha ha estat la concentració a la que he dedicat les cròniques més extenses i detallades que he parit. De fet... hi ha hagut anys que la crònica s’ha presentat per capítols, ocupant desenes de pàgines.
Però he de dir que era una altra època, llavors tenia molt de temps per a dedicar-me a escriure... i malauradament, ara no és així. Per tant... valguin aquestes quatre ratlles a modus de disculpa per trigar, i per no ser –ni de lluny- tan detallista con fa uns quants anys.

Us asseguro que La Cabra Mocha és per a mi la millor i més esperada concentra motera de l’any. I per moltes cròniques que li dediqués... mai no faria justícia a el molt que me l’estimo, l’espero, i l’enyoro...


He de dir que aquesta va ser una edició molt especial. Ja que per primer cop vàrem dur la lona AMICUS...!! Lona que gràcies a en Jordi, vam il•luminar durant la nit... marcant perfectament al zona d’aquesta petita i adorable colla.

Al matí vam esmorzar a una d’aquells llocs al que no hi tornarem en la puta vida. Ja que ens van atendre com el cul, la van cagar innumerables vegades, i a sobre... la teca no és pas que fos res de l’altre món. (Si mireu el fil de la sortida, hi veureu el nom i la direcció. No vull ni posar-hi el nom a la crònica...)
Això si... llevat d’aquest lamentable incident -que vam tenir la sort de patir-lo a una de les sortides que més ràpidament ho oblidaríem-, la resta de la trobada va ser senzilla i absolutament espectacular...!!

Ruta fantàstica capitanejada –i grabada- per en Txetxu... que ens va fer la ruta “cabramochera” a l’inversa.

Dinar maco de germanor, després de muntar les tendes... gaudint de la tarda, i l’arribada de la resta d’amics.

La nit... com sempre, sense descripció possible. S’ha de viure!! Je, je, je...

I el matí... ejem... curiós.

En Jaume va arribar fins allí, i ens va dur batut de cacau amb brandy...!! Ideal per a la ressaca... (Sort que jo no en tinc mai. Perquè aquest anys vaig pillar una castanya important...!!!)

I finalment... dinar tradicional a La Cantonada, sense esma, sense piles, sense ànims... i amb mooooolta son!!

Per tant, a mitja tarda ja érem a casa... disposats a recuperar-nos ràpidament. Però la grip punyetera ens tenia preparada una sorpresa que ens deixaria mitja setmana totalment fora de joc. Ains...!!

Com veieu... una Cabra Mocha com les altres. Potser –per primer cop- amb fred...

...però sens dubte, totalment irrepetible...!!

Oh, yeah...!!!

NaCluT!!!

... ... ... ... ... ... ...


Durante años, La Cabra Mocha ha sido la concentración a la que he dedicado las crónicas más extensas y detalladas que he parido. De hecho... ha habido años que la crónica se ha presentado por capítulos, ocupando decenas de páginas.
Pero tengo que decir que era otra época, entonces tenía mucho tiempo para dedicarme a escribir... y desgraciadamente, ahora no es así. Por lo tanto... valgan estas cuatro rayas a modo de disculpa por tardar, y por no ser –ni de lejos- tan detallista cono hace unos cuantos años.

Os aseguro que La Cabra Mocha es para mí la mejor y más esperada concentra motera del año. Y por muchas crónicas que le dedicara... nunca haría justicia a lo mucho que la quiero, la espero, y la añoro...


Tengo que decir que esta fue una edición muy especial. Puesto que por primera vez llevamos la lona AMICUS...!! Lona que gracias a Jordi, pudimos iluminar durante la noche... marcando perfectamente en el zona de esta pequeña y adorable pandilla.

Por la mañana almorzamos en uno de aquellos lugares al que no volveremos en la puta vida. Puesto que nos atendieron como el culo, la cagaron innumerables veces, y encima... la teca no es que fuera nada del otro jueves. (Si miráis el hilo de la salida, veréis el nombre y la dirección. No quiero ni poner el nombre en la crónica...)
Esto sí... salvo este lamentable incidente -que tuvimos la suerte de sufrirlo en una de las salidas que más rápidamente lo olvidaríamos-, el resto del encuentro fue sencilla y absolutamente espectacular...!!

Ruta fantástica capitaneada –y grabada- por Txetxu... que nos hizo va la ruta “cabramochera” a la inversa.

Comida guapa de hermandad, después de montar las tiendas... disfrutando de la tarde, y la llegada del resto de amigos.

La noche... como siempre, sin descripción posible. Se tiene que vivir!! Je, je, je...

Y la mañana... ejem... curiosa.

Jaume llegó hasta allí, y nos llevó batido de cacao con brandy...!! Ideal para la resaca... (Suerte que yo no tengo nunca. Porque este año pillé una castaña importante...!!!)

Y finalmente... comida tradicional en La Cantonada, sin moral, sin pilas, sin ánimos... y con muuuucho sueño!!

Por lo tanto, a media tarde ya estábamos en casa... dispuestos a recuperarnos rápidamente. Pero la gripe puñetera nos tenía preparada una sorpresa que nos dejaría media semana totalmente fuera de juego. Ains...!!

Cómo veis... una Cabra Mocha como las otras. Quizás –por primera vez- con frío...

...pero sin duda, totalmente irrepetible...!!

Oh, yeah...!!!

NaCluT!!!