diumenge, 28 d’agost del 2016

Visita al Cau del Tauró. L'ARBOÇ.

Per en Jaqueton:


L’última sortida d’agost va ser una visita al Cau del Tauró. Una visita que vaig organitzar amb amics de la meva EGB i les seves famílies... i que vaig voler traslladar al fòrum i a AMICUS, per si hom s’animava a acompanyar-nos.

Realment... no crec que faci falta explicar gaire d’aquesta visita. Ja que –fet i fet- ja són quatre les visites que he organitzat al museu de l’amic Joan Ribé. Una amb Custombaixpenedès, i tres amb AMICUS.
Totes elles –llevat d’aquesta- fidelment relatades al fòrum i al Blog de Cròniques... i exquisidament retratades al Picasa de la colla.
Per tant, penso que em tallo la “coleta” com ho faria un torero... ja que personalment, em sé de memòria tot el que allí s’hi mostra i explica... i no crec –si més no, ho dubto molt- que torni a organitzar-ne cap més...

La sortida en sí, va ser collonudíssima. Em vaig fotre una ruta simpaticorra fins a L’Arboç... on vam esmorzar de puta mare amb els companys i família... i després de la visita –que com sempre durà aproximadament hora i mitja d’apassionant informació- me’n vaig acomiadar per anar a cals pares. Amb qui vaig dinar i compartir una bon moment familiar... fins al punt que vaig decidir agafar la meva dolça Guillermina, i fer novament ruta cap a casa.

Com dic... un dia de ruta solitària –que sempre va bé- gaudint d’un temps immillorable l’últim cap de setmana d’agost.
Desitjant que arribi setembre... per retrobar a la colla, i començar a realitzar totes les sortides que ja estem programant de cara a la tardor...!! Oh, yeah...!!!



NaCluT!!!



... ... ... ... ... ... ...



La última salida de agosto fue una visita al Cau del Tauró. Una visita que organicé con amigos de mi EGB y sus familias... y que quise trasladar al foro y a AMICUS, por si se animaba alguien más a acompañarnos.

Realmente... no creo que haga falta explicar mucho de esta visita. Puesto que –a la postre- ya son cuatro las visitas que he organizado al museo del amigo Joan Ribé. Una con Custombaixpenedès, y tres con AMICUS.
Todas ellas –salvo ésta- fielmente relatadas al foro y al Blog de Crónicas... y exquisitamente retratadas en el Picasa del grupo.
Por lo tanto, pienso que me corto la “coleta” como lo haría un torero... puesto que personalmente, me sé de memoria todo lo que allí se muestra y explica... y no creo –cuando menos, lo dudo mucho- que vuelva a organizar ninguna más...

La salida en sí, fue cojonudísima. Me metí una ruta simpaticorra hasta L'Arboç... donde almorzamos de puta madre con los compañeros y familia... y después de la visita –que cómo siempre llevó aproximadamente hora y media de apasionante información- me despedí para ir a ca mis padres. Con quién comí y compartí una buen momento familiar... hasta el punto que decidí coger mi dulce Guillermina, y hacer nuevamente ruta hacia casa.

Como dije... un día de ruta solitaria –que siempre va bien- disfrutando de un tiempo inmejorable el último fin de semana de agosto.
Deseando que llegue septiembre... para reencontrar al grupo y empezar a realizar todas las salidas que ya estamos programando de cara en otoño...!!

Oh, yeah...!!!




NaCluT!!!